IMG_0416

Frytki z warzyw

Dzisiejszy przepis jest po prostu banalnie prosty.  Jedyne co musisz zrobić to obrać warzywa, pokroić je i wrzucić do piekarnika. A potem zajadać, zajadać, aż do ostatniej frytki. Powiem Wam w tajemnicy, że najtrudniejszą częścią tego przepisu jest czekanie…na kolejną porcję !

Przygotuj:
kilka marchewek (ja wzięłam ok.5 średnich)
kilka pietruszek (u mnie 2-3)
seler (u mnie 2 średnie)
ziemniaki (u mnie 3-4)
sól
pieprz
mieloną słodką paprykę
mielone chilli
tymianek suszony
olej

(konkretna ilość warzyw zależy od liczby żołądków, które trzeba nakarmić, z podanej ilości obiadowały 4 osoby)

1. Wszystkie warzywa obierz. Następnie każde pokrój w paski (ważne żeby były one podobnych rozmiarów, dzięki temu warzywa równomiernie się upieką)

2. Wszystkie przyprawy wymieszaj z olejem, a następnie wylej na warzywa ułożone na wyłożonej papierem do pieczenia blasze. Wszystko dokładnie wymieszaj.

3. Piecz ok. 45 min w temp.200 C

4. Zajadaj z jogurtem, sosem czosnkowym, z ketchupem, czy też prosto z blachy !

Smacznego !🙂

IMG_0403

IMG_0409

IMG_0415

 

Skomentuj

