IMGP2698

Sałatka z selera naciowego i jabłka.

Seler naciowy jest moim absolutnym odkryciem roku 2014 ! Nie wiem jak dotąd mogłam go tak z zimnym sercem omijać na straganach i w sklepach ! Ale te czasy są już przeszłością, i od tej pory ma swoje honorowe miejsce w mojej kuchni. Raptem w ciągu kilku dni zrobiłam z niego już dwie różne sałatki, a i trafił do sokowirówki, wzbogacając smak moich świeżo wyciskanych soków. Dziś przepis na pierwszą z sałatek.

Przygotuj:

5 łodyg selera naciowego
1 duże jabłko
garść słonecznika łuskanego
2 łyżki jogurtu naturalnego (u mnie gęsty)
1 łyżka majonezu
natka pietruszka (najlepiej żywa, u mnie niestety skończyło się na suszonej)
sól, pieprz

1.  Seler umyłam, pokroiłam go na niezbyt grube plasterki,  jabłko (u mnie ze skórką) pokroiłam w drobną kostkę. Oba składniki wrzuciłam do miski.

2. Garść słonecznika uprażyłam przez kilka minut na suchej patelni i po wystudzeniu, dodałam do miski.

3.Całość połączyłam jogurtem i majonezem, na koniec doprawiłam solą, pieprzem i natką pietruszki.

Smacznego!

IMGP2702

6 thoughts on “Sałatka z selera naciowego i jabłka.

  1. Nigdy nie przepadałam za selerem naciowym, na święta robiłam sałatkę jajeczną z selerem (,kuchnia lidla,) i była pyszna, taką z jabłkiem też muszę zrobić🙂

Skomentuj

