IMGP1781

Pieczone ziemniaczki z sosem serowym.

Dziś zaczynamy od pieczonych młodych ziemniaków. Niestety ziemniaczki nie wyszyły takie, jak sobie tego życzyłam. Wszystko przez wczorajszy mecz siatkówki Polska – USA, który odbył się w Hali Ludowej, a na którym to meczu miałam przyjemność być. Ziemniaczki za krótko siedziały w piekarniku i nie nabawiły się chrupiącej skórki, a to dlatego, że spieszyłam się, aby zdążyć na ten właśnie mecz. Na szczęście ziemniaki to jedyne, co nie wyszło dnia wczorajszego, bo na mecz zdążyłam, a Polacy pięknie wygrali !🙂

 Przygotuj:

6 średnich ziemniaków
2 łyżki oleju
1 łyżeczkę papryki mielonej(u mnie ostra)
1 łyżeczkę czosnku granulowanego
zioła : bazylię, oregano,

Dodatkowo: sos serowy z serii Party Dip marki Prymat

1. Ziemniaki obierz, przekrój na połówki i gotuj w osolonej wodzie ok. 10-12 min.

2.Ugotowane ziemniaki odcedź i pokrój na mniejsze cząstki.

3. Do miski wlej olej, wsyp przyprawy i wymieszaj. Następnie wrzuć ziemniaki i potrząsając miską, wymieszaj je z przyprawami.

4. Ułóż na blasze przykrytej folią aluminiową i piecz ok. 45 min w 190C (najlepiej z termoobiegiem).

5. Swoje ziemniaki podałam z sosem serowym marki Prymat, do którego przygotowania potrzebujemy jedynie majonezu i jogurtu naturalnego.

IMGP1779

IMGP1780

IMGP1782

Muzycznie też być musi:

Skomentuj

